www.hravezijzdrave.cz www.hravezijzdrave.cz www.hravezijzdrave.cz
 

Databáze potravin
PRO DĚTI
Aktuality
Soutěž Hravě žij zdravě
Akce pro děti
Rodinné kurzy
Zdravá výživa
Pohybová aktivita
Strážci zdraví
PRO RODIČE
Rady pro rodiče
Čtení pro rodiče
PRO ODBORNÍKY
Pro pediatry
Pedagogové a trenéři
Výživa dětí
OSTATNÍ
Hry
Humor
Recepty
On-line poradna
Odkazy
Vyhledat
Kontakt
RSS

S T A T I S T I K Y
Čokolády
HOŘKÁ ČOKOLÁDA - 28 g / 600 KJ
cokolada_orion_horka_28g.jpg

Sladkosti by se neměly stávat pravidelnou součástí jídelníčku, a to ani v tom případě, že jsi štíhlý(á). Dopřej si je občas, v přiměřeném množství a zejména  v den, kdy se více hýbeš (sportuješ). 

 
MLÉČNÁ ČOKOLÁDA - 26 g / 600 KJ
cokolada_orion_mlecna_26g.jpg

Sladkosti by se neměly stávat pravidelnou součástí jídelníčku, a to ani v tom případě, že jsi štíhlý(á). Dopřej si je občas, v přiměřeném množství a zejména  v den, kdy se více hýbeš (sportuješ).

 
BÍLÁ ČOKOLÁDA - 25 g / 600 KJ
cokolada_orion_bila_25g.jpg

Sladkosti by se neměly stávat pravidelnou součástí jídelníčku, a to ani v tom případě, že jsi štíhlý(á). Dopřej si je občas, v přiměřeném množství a zejména  v den, kdy se více hýbeš (sportuješ).

 
ČOKOLÁDOVÉ BONBÓNY - 25 g - cca 2 ks / 600 KJ
bonboniera_tatiana_25g.jpg

Sladkosti by se neměly stávat pravidelnou součástí jídelníčku, a to ani v tom případě, že jsi štíhlý(á). Dopřej si je občas, v přiměřeném množství a zejména  v den, kdy se více hýbeš (sportuješ).

 
ČOKOLÁDOVÁ TYČINKA DELI - 30 g / 600 KJ
deli_pistacie_32g.jpg

Sladkosti by se neměly stávat pravidelnou součástí jídelníčku, a to ani v tom případě, že jsi štíhlý(á). Dopřej si je občas, v přiměřeném množství a zejména  v den, kdy se více hýbeš (sportuješ).

 
OŘÍŠKY V HOŘKÉ ČOKOLÁDĚ - 23 g - 5 ks / 600 KJ
orisky_v_horke_coko_23g.jpg
Sladkosti by se neměly stávat pravidelnou součástí jídelníčku, a to ani v tom případě, že jsi štíhlý(á). Dopřej si je občas, v přiměřeném množství a zejména  v den, kdy se více hýbeš (sportuješ).
 
MLÉČNÝ ŘEZ KINDER - 28 g - 1 ks / 600 KJ
kinder_mlecny_rez_28g.jpg
Sladkosti by se neměly stávat pravidelnou součástí jídelníčku, a to ani v tom případě, že jsi štíhlý(á). Dopřej si je občas, v přiměřeném množství a zejména  v den, kdy se více hýbeš (sportuješ).
 
 
 




 
 
NOVINKY
NEJČTENĚJŠÍ
 
     
  Hravě žij zdravě - Tyto stránky vznikly a jejich provoz byl podpořen z dotačních programů MZ ČR Národní program zdraví - Projekty podpory zdraví pro rok 2008, 2009 a 2010.
Veškerý zde publikovaný materiál (textový i obrazový), lze použít pouze s písemným souhlasem autora či vlastníka.
Kontaktovat je lze na našem e-mailu. - Webmaster: www, e-mail - Optimalizováno pro rozlišení 1024x768 bodů.