www.hravezijzdrave.cz www.hravezijzdrave.cz www.hravezijzdrave.cz
 

Databáze potravin
PRO DĚTI
Aktuality
Soutěž Hravě žij zdravě
Akce pro děti
Rodinné kurzy
Zdravá výživa
Pohybová aktivita
Strážci zdraví
PRO RODIČE
Rady pro rodiče
Čtení pro rodiče
PRO ODBORNÍKY
Pro pediatry
Pedagogové a trenéři
Výživa dětí
OSTATNÍ
Hry
Humor
Recepty
On-line poradna
Odkazy
Vyhledat
Kontakt
RSS

S T A T I S T I K Y
Další sladkosti
SOJOVÝ SUK - 35 g / 600 KJ
sojovy_suk_35g.jpg

Sladkosti by se neměly stávat pravidelnou součástí jídelníčku, a to ani v tom případě, že jsi štíhlý(á). Dopřej si je občas, v přiměřeném množství a zejména v den, kdy se více hýbeš (sportuješ).

Nezapomeň, že většina sladkostí patří do tzv. červených potravin

 
NUTELA - 30 g - 2 lžičky / 600 KJ
nutela_2lzicky_27g.jpg

Sladkosti by se neměly stávat pravidelnou součástí jídelníčku, a to ani v tom případě, že jsi štíhlý(á). Dopřej si je občas, v přiměřeném množství a zejména v den, kdy se více hýbeš (sportuješ).

 
PERNÍK V ČOKOLÁDĚ - 40 g / 600 KJ
pernik_medovy_v_coko_47g.jpg

Sladkosti by se neměly stávat pravidelnou součástí jídelníčku, a to ani v tom případě, že jsi štíhlý(á). Dopřej si je občas, v přiměřeném množství a zejména v den, kdy se více hýbeš (sportuješ).

 
KŘEHKÉ CHLEBY S POLEVOU - 30 g / 600 KJ
krehke_chleby_v_poleve_35g.jpg

Sladkosti by se neměly stávat pravidelnou součástí jídelníčku, a to ani v tom případě, že jsi štíhlý(á). Dopřej si je občas, v přiměřeném množství a zejména v den, kdy se více hýbeš (sportuješ).

 
 
 




 
 
NOVINKY
NEJČTENĚJŠÍ
 
     
  Hravě žij zdravě - Tyto stránky vznikly a jejich provoz byl podpořen z dotačních programů MZ ČR Národní program zdraví - Projekty podpory zdraví pro rok 2008, 2009 a 2010.
Veškerý zde publikovaný materiál (textový i obrazový), lze použít pouze s písemným souhlasem autora či vlastníka.
Kontaktovat je lze na našem e-mailu. - Webmaster: www, e-mail - Optimalizováno pro rozlišení 1024x768 bodů.