www.hravezijzdrave.cz www.hravezijzdrave.cz www.hravezijzdrave.cz
 

Databáze potravin
PRO DĚTI
Aktuality
Soutěž Hravě žij zdravě
Akce pro děti
Rodinné kurzy
Zdravá výživa
Pohybová aktivita
Strážci zdraví
PRO RODIČE
Rady pro rodiče
Čtení pro rodiče
PRO ODBORNÍKY
Pro pediatry
Pedagogové a trenéři
Výživa dětí
OSTATNÍ
Hry
Humor
Recepty
On-line poradna
Odkazy
Vyhledat
Kontakt
RSS

S T A T I S T I K Y
Sýry
SÝR TVRDÝ - 30 % tuku - 70 g / 600 KJ
syr_tvrdy_30proc_70g.jpg

Tvrdý sýr je výborným zdrojem vápníku a proto bychom jej měli do našeho jídelníčku pravidelně zařazovat. Pokud si potřebuješ trochu hlídat váhu, pak dej přednost sýrům, které mají do 30% tuku a dodržuj přiměřené porce. 

 
SÝR TVRDÝ STROUHANÝ - 60 g / 600 KJ
syr_tvrdy_30proc_strouh_60g.jpg

Tvrdý sýr je výborným zdrojem vápníku a proto bychom jej měli do našeho jídelníčku pravidelně zařazovat. Pokud si potřebuješ trochu hlídat váhu, pak dej přednost sýrům, které mají do 30% tuku a dodržuj přiměřené porce. 

 
SÝR TVRDÝ 45 % tuku - 40 g / 600 KJ
syr_tvrdy_45proc_40g.jpg

Tvrdý sýr je výborným zdrojem vápníku a proto bychom jej měli do našeho jídelníčku pravidelně zařazovat. Pokud si potřebuješ trochu hlídat váhu, pak dej přednost sýrům, které mají do 30% tuku a dodržuj přiměřené porce. 

 
TAVENÝ SÝR NÍZKOTUČNÝ - 88 g / 600 KJ
ves_krava_stihla_88g.jpg

Tavené sýry jsou pro náš jídelníček méně výhodné, než sýry tvrdé

 
MOZARELLA - 58 g / 600 KJ
mozarella_58g.jpg

Přírodní sýry jsou pro náš jídelníček velmi vhodnými potravinami. Některé z nich však dodávají do našeho těla mnoho energie, proto pokud si chceš hlídat váhu, dodržuj přiměřenou porci.

 
TAVENÝ SÝR SMETANOVÝ - 56 g / 600 KJ
ves_krava_lahodna_56g.jpg

Tavené sýry jsou pro náš jídelníček méně výhodné, než sýry tvrdé. 

 
HERMELÍN - 40 g / 600 KJ
syr_plisn_hermelin_40g.jpg

Hermelín patří k plísňovým sýrům. Sýry jsou pro náš jídelníček velmi žádoucí. Pokud si musíš tak trochu hlídat váhu, hermelín zařaď do jídelníčku v přiměřené porci. 

 
NIVA - 35 g / 600 KJ
syr_plisn_niva_35g.jpg

Niva patří k plísňovým sýrům a užívá se nejčastěji v kuchyni jako surovina k přípravě pokrmů. Dodá našemu tělu docela dost energie, proto hlídáš-li si váhu, udrž se u přiměřené porce.

 
SYREČKY - 100 g / 600 KJ
olomoucke_tvaruzky_100g.jpg

Syrečky (Olomoucké tvarůžky) nemusí každému chutnat. Dodávají však do našeho těla, oproti jiným sýrům, méně energie.

 
COTTAGE - 140 g / 600 KJ
cottage_142g.jpg

Cottage je přírodní sýr, který je pro náš jídelníček velmi vhodný. Obsahuje totiž velké množství bílkovin při minimu tuků.

 
MASCARPONE - 30 g / 600 KJ
mascarpone_30g.jpg

Přírodní sýry jsou pro náš jídelníček velmi vhodnými potravinami. Některé z nich však dodávají do našeho těla mnoho energie, proto pokud si chceš hlídat váhu, dodržuj přiměřenou porci.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 Následující > Konec >>

Výsledky 1 - 11 z 12
 
 




 
 
NOVINKY
NEJČTENĚJŠÍ
 
     
  Hravě žij zdravě - Tyto stránky vznikly a jejich provoz byl podpořen z dotačních programů MZ ČR Národní program zdraví - Projekty podpory zdraví pro rok 2008, 2009 a 2010.
Veškerý zde publikovaný materiál (textový i obrazový), lze použít pouze s písemným souhlasem autora či vlastníka.
Kontaktovat je lze na našem e-mailu. - Webmaster: www, e-mail - Optimalizováno pro rozlišení 1024x768 bodů.