www.hravezijzdrave.cz www.hravezijzdrave.cz www.hravezijzdrave.cz
 

Databáze potravin
PRO DĚTI
Aktuality
Soutěž Hravě žij zdravě
Akce pro děti
Rodinné kurzy
Zdravá výživa
Pohybová aktivita
Strážci zdraví
PRO RODIČE
Rady pro rodiče
Čtení pro rodiče
PRO ODBORNÍKY
Pro pediatry
Pedagogové a trenéři
Výživa dětí
OSTATNÍ
Hry
Humor
Recepty
On-line poradna
Odkazy
Vyhledat
Kontakt
RSS

S T A T I S T I K Y
Maso
HOVĚZÍ MASO - 70 g / 600 KJ
hovezi_zadni_varene_70g.jpg

Maso je nedílnou součástí jídelníčku. V jídelníčku by se měly vyskytovat v přiměřeném množství všechny druhy masa. Přednost bychom měli však dávat masům, která obsahují méně zjevného tuku - tedy masům libovým.

 
VEPŘOVÉ MASO - 60 g / 600 KJ
veprovy_rizek_peceny_60g.jpg

Maso je nedílnou součástí jídelníčku. V jídelníčku by se měly vyskytovat v přiměřeném množství všechny druhy masa. Přednost bychom měli však dávat masům, která obsahují méně zjevného tuku - tedy masům libovým.

 
SKOPOVÉ MASO - 60 g / 600 KJ
skopove_pecene_60g.jpg

Maso je nedílnou součástí jídelníčku. V jídelníčku by se měly vyskytovat v přiměřeném množství všechny druhy masa. Přednost bychom měli však dávat masům, která obsahují méně zjevného tuku - tedy masům libovým.

 
TELECÍ MASO - 70 g / 600 KJ
teleci_pecene_70g.jpg

Maso je nedílnou součástí jídelníčku. V jídelníčku by se měly vyskytovat v přiměřeném množství všechny druhy masa. Přednost bychom měli však dávat masům, která obsahují méně zjevného tuku - tedy masům libovým.

 
KRÁLIČÍ MASO PEČENÉ- 100 g / 600 KJ
kralik_peceny_100g.jpg

Maso je nedílnou součástí jídelníčku. V jídelníčku by se měly vyskytovat v přiměřeném množství všechny druhy masa. Přednost bychom měli však dávat masům, která obsahují méně zjevného tuku - tedy masům libovým.

 
ZVĚŘINA - DIVOČÁK PEČENÝ - 120 g / 600 KJ
divocak_peceny_120g.jpg

Maso je nedílnou součástí jídelníčku. V jídelníčku by se měly vyskytovat v přiměřeném množství všechny druhy masa. Přednost bychom měli však dávat masům, která obsahují méně zjevného tuku - tedy masům libovým.

 
VNITŘNOSTI - KUŘECÍ SRDCE VAŘENÉ - 110 g / 660 kJ
kureci_srdce_varene_110g.jpg

Maso je nedílnou součástí jídelníčku. V jídelníčku by se měly vyskytovat v přiměřeném množství všechny druhy masa a tedy občas i vnitřnosti, mezi které patří např. játra, ledvinky apod.

 
UZENÉ MASO - SLEĎ V OLEJI - 60 g / 600 KJ
uzeny_sled_v_oleji_60g.jpg

Uzené maso není pro náš jídelníček moc vhodné a proto bychom jej do jídelníčku neměli často zařazovat.

 
ŠPEK - 20 g / 600 KJ
spek_20g.jpg

Špek, neboli slanina je 100% tuk. Tudíž do našeho těla dodává (mimo samotného tuku) i mnoho energie. Špek by se neměl stávat běžnou součástí našeho jídelníčku, a to i pokud jsi štíhlý(á). 

 
KRÁLIČÍ MASO SYROVÉ- 160 g / 600 KJ
kralik_syrovy_159g.jpg

Maso je nedílnou součástí jídelníčku. V jídelníčku by se měly vyskytovat v přiměřeném množství všechny druhy masa. Přednost bychom měli však dávat masům, která obsahují méně zjevného tuku - tedy masům libovým.

 
TELECÍ MASO SYROVÉ- 130 g / 600 KJ
teleci_syrove_130g.jpg

Maso je nedílnou součástí jídelníčku. V jídelníčku by se měly vyskytovat v přiměřeném množství všechny druhy masa. Přednost bychom měli však dávat masům, která obsahují méně zjevného tuku - tedy masům libovým.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 Následující > Konec >>

Výsledky 1 - 11 z 19
 
 




 
 
NOVINKY
NEJČTENĚJŠÍ
 
     
  Hravě žij zdravě - Tyto stránky vznikly a jejich provoz byl podpořen z dotačních programů MZ ČR Národní program zdraví - Projekty podpory zdraví pro rok 2008, 2009 a 2010.
Veškerý zde publikovaný materiál (textový i obrazový), lze použít pouze s písemným souhlasem autora či vlastníka.
Kontaktovat je lze na našem e-mailu. - Webmaster: www, e-mail - Optimalizováno pro rozlišení 1024x768 bodů.