www.hravezijzdrave.cz www.hravezijzdrave.cz www.hravezijzdrave.cz
 

Databáze potravin
PRO DĚTI
Aktuality
Soutěž Hravě žij zdravě
Akce pro děti
Rodinné kurzy
Zdravá výživa
Pohybová aktivita
Strážci zdraví
PRO RODIČE
Rady pro rodiče
Čtení pro rodiče
PRO ODBORNÍKY
Pro pediatry
Pedagogové a trenéři
Výživa dětí
OSTATNÍ
Hry
Humor
Recepty
On-line poradna
Odkazy
Vyhledat
Kontakt
RSS

S T A T I S T I K Y
Mléko
MLÉKO PLNOTUČNÉ - 230 ml / 600 KJ
mleko_plnotucne_230ml.jpg

Mléko by se mělo stát pravidelnou součástí tvého jídelníčku. Potřebuješ-li si hlídat svoji váhu, pij raději mléko polotučné. 

Bílkoviny jsou důležité pro růst kostí a svalů a to především u dětí.  

 
MLÉKO POLOTUČNÉ - 300 ml / 600 KJ
mleko_polotucne_300ml.jpg

Polotučné mléko by se mělo stát pravidelnou součástí tvého jídelníčku. 

 
MLÉKO NÍZKOTUČNÉ - 350 ml / 600 KJ
mleko_nizkotucne_350ml.jpg

Mléko by se mělo stát pravidelnou součástí tvého jídelníčku. Pro děti je méně vhodné krýt potřebu mléka mlékem nízkotučným. Doporučujeme zvolit spíše mléko polotučné. 

 
SLAZENÉ MLÉKO JAHODOVÉ 250 ml / 600 KJ
mleko_candyup_jahoda_250ml.jpg

Mléko by se mělo stát pravidelnou součástí tvého jídelníčku. Potřebuješ-li si hlídat svoji váhu, pij raději mléko polotučné.

Vhodnější jsou mléka neslazená.  

 
 
 




 
 
NOVINKY
NEJČTENĚJŠÍ
 
     
  Hravě žij zdravě - Tyto stránky vznikly a jejich provoz byl podpořen z dotačních programů MZ ČR Národní program zdraví - Projekty podpory zdraví pro rok 2008, 2009 a 2010.
Veškerý zde publikovaný materiál (textový i obrazový), lze použít pouze s písemným souhlasem autora či vlastníka.
Kontaktovat je lze na našem e-mailu. - Webmaster: www, e-mail - Optimalizováno pro rozlišení 1024x768 bodů.